07 de juny 2013

Ahir, MESA GENERAL de negociació!!!


Funció Pública:





Els sindicats: 

Els treballadors públics,


Sí, el personal de l’Administració tenim mala sort.
Tothom ens vol utilitzar pels seus propis interessos.
Uns, com a munició contra el govern; el govern,
com a gent a la qual es pot expropiar i, a sobre,
donar les gràcies; altres, utilitzant l’ús de l’almoina
com a excusa per tal de donar suport a l’aprovació
de retallades, etc. I gairebé tots, per justificar
els seus objectius de desballestar els
serveis públics.
CatacCrac Juny2013


PROPOSTA DE L’ADMINISTRACIÓ SOBRE LA NEGOCIACIÓ DE MESURES DE FLEXIBILITAT HORÀRIA I DE CONCILIACIO DE LA VIDA LABORAL I FAMILIAR (06.06.2013)

A continuació es detallen les propostes presentades per part de l’Administració de la Generalitat en la reunió que ha tingut lloc en la Mesa General de Negociació de l’Empleat Públic de l’Administració de la Generalitat (MEPAG), en la sessió del dia 6 de juny de 2013:
1. Establir 30 hores l’any d’absències per motius de salut sense descompte en nòmina i possibilitar agafar un nombre d’hores tal que impliqui el gaudi de dos dies consecutius. Aquesta proposta s’aplicaria a tots els empleats públics de l’àmbit de la Mesa (*).
2. Compensació horària de les tardes anteriors a les dues festes locals i a la diada de Reis. Aquesta compensació comportaria la incorporació de les 7 hores resultants en una borsa d’hores anuals que es gaudirien com si es tractés d’assumptes personals. Aquesta proposta s’aplicaria al personal funcionari i interí d’administració i tècnic i al personal laboral que fa horari de funcionari.
3. Ampliació dels 3 dies de vacances actuals que es puguin gaudir de manera independent i aïllada al llarg de l’any. Aquesta proposta s’aplicaria al personal funcionari i interí d’administració i tècnic, a tot el personal laboral i al personal estatutari.
4. Supressió de la durada mínima de 10 dies per al gaudiment de la llicència per assumptes propis sense retribució. Aquesta proposta s’aplicaria al personal funcionari d’administració i tècnic, al personal docent i al personal estatutari. El personal laboral no està afectat perquè actualment ja no té aquesta durada mínima.
5. Establir que les 2 hores i 30 minuts d’horari flexible diari pugui ser objecte de recuperació en còmput setmanal. Aquesta proposta s’aplicaria al personal funcionari i interí d’administració i tècnic, amb horari normal, i al personal laboral que fa horari de funcionari.
6. Ampliar els supòsits de flexibilitat horària diària d’entrada al matí en horari de permanència obligada, que ara es cenyeix al personal que té fills menors de 12 anys, per motius de conciliació de la vida laboral i familiar. Aquesta proposta s’aplicaria al personal funcionari i interí d’administració i tècnic i al personal laboral que fa horari de funcionari.
7. Establir un nombre determinat d’hores anyals de permís recuperable per assumptes personals sense justificació supeditades a les necessitats del servei. Aquestes hores s’haurien de gaudir com els assumptes personals. Aquesta proposta afectaria al personal funcionari d’administració i tècnic i al personal laboral
8. Incrementar a 20 dies el termini durant el qual es pot gaudir dels dies de permís per naixement, adopció o acolliment permanent o preadoptiu d’un menor i el permís per mort, accident, malaltia greu o hospitalització d’un familiar. Aquesta proposta s’aplicaria a tots els empleats públics de l’àmbit de la Mesa.
9. Inclusió d’un permís per cirurgia major ambulatòria d’un familiar fins al primer grau de consanguinitat i també de la parella legal o de fet inscrita conforme a la normativa vigent. Aquesta proposta s’aplicaria a tots els empleats públics de l’àmbit de la Mesa.
10. Interpretació del permís per cura de fill amb càncer o altra malaltia greu per tal que, en cas de malaltia greu diferent del càncer, es consideri com a ingrés hospitalari de llarga durada la continuació del tractament o cura del menor posterior al diagnòstic. Aquesta proposta s’aplicaria a tots els empleats públics de l’àmbit de la Mesa.
(*) Personal funcionari d’administració i tècnic, personal docent, personal estatutari i personal laboral

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada