27 de febrer 2015

I m’han punit, els MALPARITS!!


He estat penalitzada, i m’han fotut un bon pessic  de diners. M´he posat malalta, se m’ha ocorregut agafar una bronquitis aguda, i es clar, m’han castigat  en allò que mes falta em fa, ja que tinc un sou de pena, doncs m’ho han descomptat del sou. Sí, l’administració, quan et poses malalta et castiga, gràcies als polítics, ells són així.

Aquesta és la societat del benestar i l’estima que els dirigents tenen als treballadors, quan et poses malalta, AMB UNA BAIXA MÈDICA entre les dents, a banda del problemes de salut i de  les despeses farmacèutiques, et pispen una part del teu sou. És o no és una sanció en tota regla? 

Doncs bé, no em puc permetre cap malaltia, sincerament ho dic, així que la propera vegada que agafi alguna cosa, sigui greu o sigui lleu, sigui infecciosa o contagiosa, sigui degenerativa  o congènita, se’m caiguin els budells o els pulmons, aniré a treballar. Perquè a casa, seguim menjant, seguim pagant  l’hipoteca, la llum, l’aigua, etc. estigui o no estigui malalta.  I cobro tan poc, que vivim a mesada treballada.

Ah, per cert, no m’agrada gens posar-me malalta, ja m’agradaria ser una superwoman i no patir aquestes febleses humanes !! 

I m’acomiado amb  aquella cançó que diu: “Si els fills de puta volessin ... no veuríem mai el sol ...”, sovint la tinc al cap. 


Maricel Saball 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada